2012. február 1., szerda

Szülinapos játék 7.

A mai szülinaposunk Ildikó volt.
Okozott egy kis fejtörést, hogy mit készítsek neki, de aztán rátaláltam a blogjában a megoldásra.
Azt írta nagyon tetszenek neki a horgolt virágok, de nem akar most még egy új technikát megtanulni. 
Előkaptam ezt a könyvet és bele vetettem magam a virágok horgolásába. Nagyon jó játék volt.



Hamar rájöttem, hogy vékonyabb fonalból sokkal finomabb kis virágokat horgolhatok. Előkerestem a 0,5 tűmet és hímző fonalakból válogattam.


Ezek a pici ibolyák lettek a kedvenceim!
Nagyon sok mindent lehet velük dekorálni, szerintem Ildikónak lesz rá ötlete! :) 

Én ezt egy rózsaszín kis hajpántra varrtam, amit Ildi kicsi lányának szántam.









Sokáig keresgéltem amíg rátaláltam ( a horgászboltban !)  erre a kis rekeszes dobozkára ami tökéletesen megfelelt a csomagoláshoz. Került még pár apróság a csomagba, de ezeket már nem tudtam fényképezni így kölcsön vettem a szülinapos által készített fotót:

Az sk. képeslapot is horgolással díszítettem. Úgy láttam örült az ajándéknak, én szerettem készíteni. :) 

6 megjegyzés:

krealady írta...

Naná, hogy örültem! Egytől egyig! Nagyon köszönöm, Györgyi!

Rita írta...

Nagyon szépeket horgoltál! Nekem ezt a könyvet hozta a Jézuska, elő kellene már vennem két blokk (meg sok más egyéb...) között!

Főkolomp írta...

Nagyon szépek lettek!!4
Könyv nekem is fent van a kívánságlistámon!!!!

Tuzsum írta...

Nagyon szépek lettek!
Ez az amihez nincs türelmem...megtanított az anyukám horgolni, de valamiért nem szeretem csinálni. Varrok, kötök, gyöngyöt fűzök, de ezt nem.

Luca írta...

Szia Györgyi!
Ha lesz időd lessél be hozzám, szeretnék neked egy díjat adni, ha elfogadod. :)

Marica írta...

Szia Györgyi!
Nagyon szépek a horgolásaid!
Ha van egy kis időd számomra nézz be hozzám,szeretnélek meglepni!