2012. január 15., vasárnap

Gyűjteményes quilt


Mónika hirdetett  játékot amire én is lelkesen jelentkeztem. Arra vállalkoztunk, hogy mindannyian megvarrunk 25 különböző blokkot  karácsonyig, amiből egy quilt-et állítunk össze. 80-nál is többen jelentkeztünk erre a nem kis munkára! Egy ilyen "gyűjteményes" már régi vágyam volt, de túl nagy falatnak éreztem. Remélem nem törik bele a bicskám. Mónikától kapjuk a leírást, de tetszés szerinti méretekkel dolgozhatunk. Az első:
Nyílhegy  /1. blokk
Az első blokk elkészült, persze nem vagyok elégedett... a túl nagy talpszélesség miatt eléggé összement.
12cm négyzetekből kiindulva 9x9 cm-es lett...
















Megvarrom még egyszer!

3 megjegyzés:

Csitri írta...

Szép lett, igazán mutatós minta. Nagyon jó ez a játék, kár, hogy nem tudtam róla, szívesen részt vettem volna benne. Nagyon kíváncsi vagyok a blokkokra és legfőképpen majd a végeredményre.

Györgyi írta...

Szia Csitri!
Én is az utolsó pillanatban találtam rá a felhívásra, de kérdezz rá Mónikánál, hátha beszállhatsz még!
Szerintem még nem lennél nagyon lemaradva, csak ma kaptuk a második leírást.
Igen én is a végeredményre vagyok nagyon kíváncsi! :)))

Marika írta...

Nagyon jó lett :)
Nem hagyom annyiba meg csinálom még egyszer!