2011. október 15., szombat

Őszi hangulat 2

Ha már őszi hangulat, gondoltam lefényképezem az idén készült dekorációkat. Ez egy kifakult tavaszi koszorú volt, amit egy kis
textilfestékkel és levelekkel "ősziesítettem".

Ez egy hungarocell gömb volt amit teleszurkáltam mindenfélével ami a kezem ügyébe került. Kis csokrokat ragasztottam fogpiszkálókra és így tűzögettem bele. Valószínűleg van ennél profibb megoldás is, de jól eljátszottam vele.


Ez a mókus nagyon megtetszett, ötlet és sablon innen: http://www.5letes.hu/news.php?extend.486.2
Rögtön három példányt is készítettem, így nem csak itthon de a suliban is "szép napunk van".




Ő pedig innen: http://a-x.hu/news.php

A szüreti bálon mindig van kézműves foglalkozás a kicsiknek, velem gesztenye koszorút készíthettek.

A mintadarab:

És néhány a remekművekből:

1 megjegyzés:

Ceffa írta...

Hát leírom ami elsőre a számra jött:))) - Állat jók :)))

Nagyon szépek, hangulatosak. A gesztenye koszorú tetszik a legjobban! Talán mert most abból használok én is jóóóó sokat.
Ügyi vagy!!!!!!