2010. augusztus 25., szerda

Festéstől a szövésig


Panni lányom készítette magának ezt a táskát.
Segítgettem neki a varrásban, de a munka dandárját ő végezte, a gyapjú festésétől a szövésig mindent. Nagyon büszke vagyok rá! :)


A Boleró italporral nagyon szép élénk színeket sikerült elérni, ráadásul egyáltalán nem engedte a színét. Colombussal is szép árnyalatokat kaptunk (lásd: farmer), de több öblítést igényelt.




Ez egy fehér farmer volt valaha, újrahasznosítottuk, zsebestől.



Az alábbiak pedig még pünkösdkor készültek. Kézműves foglalkozást tartottam ahol textilfestékkel nyomdáztunk. Kb. 90 db pzs tartót, kis táskát, szütyőt varrtam amiket aztán a gyerekek nagy lelkesedéssel pecsételgettek össze.


Ezeket egy előadó és a szakács néni kapta ajándékba. (cirka 200 adag gulyás levest főzött :)


Néhány, a gyerekek munkái közül:





6 megjegyzés:

Kata írta...

A táska, eszméletlen gyönyörű lett!!!! nagyon ügyes lányod van!!!!!!!!!

Amanda írta...

Nagyon szép lett a táska! Gratulálok a készítőnek, nagyon ügyes.

Györgyi írta...

:)))
Köszönöm lányok!

Indiánlány írta...

Üdv! :-)
Jól értem, hogy némelyik anyag üdítőital porral lett befestve? Nem igazán ismerem ezeket az üdítőket, mert sosem szerettem, így nem tudom, milyen színek vannak, és egyáltalán melyik használható ilyen célra. Ezért kérek egy kis tájékoztatást. A segítséget előre is hálásan köszönöm! :)

Györgyi írta...

Szia Indiánlány! :)
Én csak a gyapjú fonalak festésére próbáltam, a textileket Colombussal festettem. Akkortájt sokan kipróbálták, nekem azért tetszett mert tényleg nem engedte a színét és olcsó volt! Ma már sok szép és jobb textil festék létezik. Egyébként itt bővebben tájékozódhatsz a technikáról: http://ercsu27.blogspot.hu/2009/10/gyapju-festese.html
Én is itt olvastam róla először. :)

Indiánlány írta...

Szia Györgyi! :)
Köszönöm a választ! :) Bocsánat, nem azonnal vettem észre, mert elkeveredett az e-mail-ek között, de nagyon hálás vagyok, hogy képbe tettél!
További minden jót! :)