2010. február 17., szerda

Kedves noszogatásra...

Férjecském tegnap panaszt tett, hogy mostanában nem frissítem a blogomat!
Sajnos teljesen igaza van. Fényképeztem ugyan a dolgaimat, de valahogy nem volt kedvem ide ülni és töltögetni a képeket. (Néha olyan lassan megy:(, de végül is, nem kell itt ülni !zsemlemorzsa darálás közben néha idenéztem, kattintgattam párat, és hipp-hopp el is készült! )
Tehát az elmúlt hetek alkotásai:

Nagyon megtetszett ez az origami típusú kis szütyő, ki kellett próbálnom a virággal együtt.




ITT   találtam az ötletet!

Készült még néhány lilaság, a valóságban sokkal szebb színekben és egy másik fajta virág!




Ez egy másik variációja a hajtogatott szütyőnek, pzs tartó lett belőle.







És persze sütöttem is! Ez a citromhabtorta valami fantasztikus!
Nekem a kedvencem lett ( a bloggal együtt ahonnan a recept való), bár rengeteget bénáztam és bosszankodtam készítés közben, pedig egyszerű süti!


Ezek az új szerzemények! "Kenyérsütőmániám" elengedhetetlenné tette a beszerzésüket!
Nagyon jól működnek, a kelesztőtál:


és a kacsasütő jénai is:

Remek párás körülményeket sikerült biztosítani a kenyérnek!


és megint habcsókos kalács, kiflik és magos kenyér. De ezek már rég elfogytak.
Most pedig megyek, befejezem a szilvásgombócot nehogy panasz legyen, hogy csak a blogommal foglalkozom! :)

6 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon szépek a táskák, a szütyők pedig egész különlegesek! :) Ez a fajta, gombos virág nekem is kedvencem. :)

gromine írta...

Nagyon szépek lettek a táskák, az "origami típusú kis szütyők", pedig egyszerűen fantasztikusak...

Anett írta...

Nagyon szépen sikerült a kenyered.Hálás lennék,ha megkaphatnám a receptjét. :)
Előre is köszönöm!

e-mail em: k.netty17@gmail.com

elisa írta...

hogyan lehet ezeket készíteni, a technika éredkel, ha tudsz segíteni.

Györgyi írta...

Kedves Elisa!
Itt találsz részletes bemutatót:
http://amocraft.blogspot.com/2009/10/lindas-bolsinhas.html

Javítom a linket a bejegyzésben is!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.