2010. január 4., hétfő

Foltoskodásaim...

Engem is elért az összegzés, számadás láza!
De mivel még csak alig két hónapja blogolok, a munkáimat viszont több éve fotózom ezért úgy gondoltam azokból készítek ízelítőt amiket még nem nagyon mutogattam.
Egyiken-másikon látszik, hogy nagyobb volt a foltvarrás iránti lelkesedésem mint tudásom.
(Ez ám a finom kritika.) :)

Ezeken a falvédőkön, takarókon még a tűzés kezdeti stádiuma látható.(magyarul nincs, vagy alig)





Ezekre a terítőkre büszke vagyok, mindkettő nászajándék volt, és mindent beleadtam. Ha valami nem tetszett inkább kétszer is kibontottam, megérte!

Táskák kívül és belül:
csak ez a fehér az enyém, a többi mást boldogít :)





..és persze készült jó néhány szatyor és neszeszer is...
..ki hinné, hogy ezek sem maradtak a háznál?
Talán kellene varrnom magunknak is néhány apróságot?







...na EZ az enyém!!



1 megjegyzés:

Halász Boróka írta...

Györgyi, ez a ferde elejű barna táska meseszép!!! Gratulálok a munkáidhoz.